جک های زیبای پ نه پ جدید 2015

جک های زیبای پ نه پ

 

یارو برگشته می گه این دوستت خارجیه؟ اهل کجاست؟ میگم:USA  . میگه: یعنی آمریکا؟ پ نه پ( ( Uیونجه زارهای ((Sسرسبز( (Aالیگودرز

 

دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسد سوختی!میگم پ نه پ رفتم مرحله بعد.

 

رفتم دکتر میگم:دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حنا خوردم،میگه:خوب الان حالت بده!پ نه پ خیلی شاد وشنگولم،تو دلم حنا بندونه وتو معده ام بله برونه.

 

دارم تاریخ تولد و انقضای تن ماهی رو نگاه میکنم،صاحب مغازه میگه:می خوای ببینی فاسد نشده باشه! گفتم پ نه پ، میخوام ببینم تاریخ تولدش کیه ،واسه تولدش آکواریوم بزرگتربخرم!

 

گدا دستشو دراز کرده برا گرفتن پول. یارومی گه :پول میخوای؟گدا گفت:پ نه پ،بزن قدش.

 

زنگ زدم 110میگم:اینجادعوا شده.میگه:همین الان؟میگم پ نه پ،پارسال بوده الان زنگ زدم خاطرهاش روتعریف کنم.

 

رفتم خونه دیدم ماهی ازتنگ افتاده بیرون داداشم میگه:یعنی مرده؟گفتم:پ نه پ،دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کارمیکنه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393برچسب:, | 19:50 | نویسنده : حسین حکیمی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.